GENIALES FOTOGRAFIAS

GENIALES FOTOGRAFIAS
HACE CLICK EN IMAGEN Y RECORRÉ Y DISFRUTÁ DE GALERÍA FOTOGRÁFICA DEL ARTISTA FABIÁN PULTI

lunes, 7 de octubre de 2013

IRAN: قانونگذاران تصویب لایحه اجازه می دهد مردان به ازدواج با دختران اتخاذ

نمایندگان مجلس در ایران لایحه ای را برای حمایت از حقوق کودکان که شامل یک بند است که اجازه می دهد تا یک مرد را به ازدواج با دختر خوانده خود و در حالی که او به عنوان جوان به عنوان 13 سال را گذرانده اند.

فعالان بیان شده اند زنگ که این لایحه، تصویب شده توسط پارلمان در روز یکشنبه ، درب باز می شود برای سرپرست خانواده به ازدواج با فرزند خوانده خود را اگر قوانین دادگاه آن را در منافع کودک فردی است .

شورای نگهبان ایران، بدن از روحانیون و فقها است که دامپزشکان همه قبض پارلمانی قبل از قانون اساسی و قانون اسلامی ، هنوز به صدور حکم آن در قانون بحث برانگیز است .

میکنه و از فعالان حقوق دختران در جمهوری اسلامی می تواند ازدواج را از سن 13 ارائه آنها را به اجازه پدر خود . پسران می تواند پس از سن 15 سالگی ازدواج می کنند.

در ایران ، یک دختر زیر سن 13 سالگی هنوز هم می تواند ازدواج کند ، اما نیاز به اجازه قاضی است . در حال حاضر ، با این حال ، ازدواج stepchildren تحت هر شرایطی ممنوع است.

با توجه به وب سایت خبری تابناک ایران ، به عنوان بسیاری از 42،000 کودک بین 10 و 14 ساله در سال 2010 ازدواج کرده بودند . حداقل 75 کودک زیر 10 سال در تهران به تنهایی پنج شنبه شد.

شادی صدر ،وکیل حقوق انسانی با گروه مستقر در لندن عدالت برای ایران ، به گاردین گفت: او می ترسید این شورا خواهد احساس امن به قرار دادن تمبر خود را از تصویب این لایحه در حالی که رئيس جمهور متوسط ​​ایران ، حسن روحانی ، توجه مطبوعات تساوی سازمان ملل متحد در طول سفر خود به نیویورک .

" این لایحه قانونی از آزار جنسی کودکان ،" او هشدار داد. "این بخشی از فرهنگ ایرانی به ازدواج با فرزند خوانده خود را نمی . بدیهی است زنای با محارم در ایران وجود دارد بیشتر و یا کمتر از آن در کشورهای دیگر در سراسر جهان اتفاق می افتد ، اما این لایحه است که قانونی بودن آزار جنسی کودکان و است به خطر انداختن کودکان و عادی این جرم و جنایت ما در فرهنگ ما "

وی افزود: " شما نباید قادر به ازدواج کودکان به تصویب رسید ، توقف کامل اگر پدر دختر خوانده اش ازدواج است که جزئی است و جنس، که تجاوز به عنف و .

به گفته صدر ، مقامات در ایران تلاش کرده اند به بازی کردن بخش جنسی مانند ازدواج ، گفت : آن را در این لایحه است برای حل مسئله حجاب [ سر روسری ] عوارض هنگامی که یک کودک به تصویب رسید .

صدر گفت ،دختر به تصویب رسید انتظار می رود به پوشیدن حجاب در مقابل پدر و یک مادر باید آن را در مقابل پسر خوانده خود را می پوشند ، اگر او به اندازه کافی قدیمی است .

صدر گفت: " با این لایحه ، شما می توانید یک pedophile و طعمه خود را به بهانه اتخاذ کودکان ." برخی از کارشناسان بر این باورند تصویب لایحه جدید به باورهای اسلامی ضد و نقیض است و بهشورای نگهبان عبور نمی کند .

پیش نویس اولیه این لایحه، که به طور کامل ازدواج با تصویب رسید بچه ها را ممنوع کرده بود ، توسط این شورا ارسال شده بود مورد تایید نیست و بیم آن می رود که نمایندگان مجلس معرفی شرط ازدواج برای برآوردن فقها و روحانیون . این است که چرا صدر ترس آن می توانید این شورا این زمان بگذرد .

این لایحه تا به واکنش شدید در ایران با روزنامه اصلاح طلب شرق را برانگیخت ، انتشار مقالههشدار در مورد عواقب آن . "چگونه می توانم کسی به دنبال پس از شما و در همان زمان شوهر خود را ؟ " مقاله پرسید .

شیوا دولت آبادی ، رئیس جامعه ایران برای حمایت از حقوق کودکان ، همچنین هشدار داده است که این لایحه حاکی از آن است که پارلمان زنای با محارم قانونی است . " شما می توانید راه است که در آن نقش یک پدر و یا یک مادر می تواند باهمسر مخلوط شده باز نمی شود ، " او گفت ، با توجه به شرق . "کودکان نمی توانند در چنین خانواده امن است. "

اعدام مجرمین نوجوان در ایران نیز در کانون توجه در سال های اخیر در میان سردرگمی بین سن بلوغ بوده است - زمانی که افراد زیر سن قانونی بس به کودکان از نظر قانونی در نظر گرفته شده - و حداقل سن مسئولیت کیفری است، که 15 برای پسران و نه برای دختران تحت ایران قانون است.

No hay comentarios:

Publicar un comentario